تعمیر پکیج در فردیس
نوشته شده توسط : puriaaa

 

چگونه خودمان پکیج را سرویس کنیم؟ آموزش سرویس پکیج

آموزش رایگان سرویس و نگه داری پکیج

فرقی نمیکند که پکیج بوتان ، ایران رادیاتور، ایساتیس یا یک پکیج ایتالیایی داشته باشید، در هر صورت نیاز به سرویس و نگهداری پکیج را دارید. و چه چیز بهتر از این که خودتان با سرویس پکیج آشنا باشید؟ دستور عمل سرویس پکیج همان چیزی است که به آن نیاز دارید. تیم فنی فردیس تاسیسات برای آموزش سرویس پکیج متن زیر را آماده کرده است و امیدوار است با دانش فنی شما بیش از پیش زیاد شود. پس با ما همراه باشید، پیش به سوی آموزش سرویس پکیج و تعمیر پکیج در فردیس  .

توجه کنید، هیچ چیز جای تعمیر کار پکیج را نمیگیرد:

اول از همه باید بگویم، هیچ چیز جای سرویسکار پکیج را نمیگیرد. یعنی اگر دست به آچار نیستید و سرتان برای تعمیر لوازم خانگی توسط خودتان درد نمیکند، بهتر است به نمایندگی پکیج بوتان یا ایران رادیاتور فردیس زنگ بزنید تا او عملیات سرویس پکیج را انجام دهد و در عوض شما نیز کاری که در آن تخصص دارید را انجام دهید. اما با این حال دلسرد نشوید، چه اشکال دارد که بدانید در سرویس کامل پکیج چه کارهایی باید انجام شود؟ حداقل با آموزش سرویس پکیج متوجه میشویم که سرویسکار بابت چه کارهایی از ما پول میگیرد.

دومین موردی که باید خدمتتان عرض کنم این است که  حتی اگر تعمیر پکیج و سرویس پکیج را به دست سرویسکار (تکنسین) متخصص پکیج هم انجام میدهید، باید این کار را سالی یک بار انجام دهید. زیرا عمر دستگاه پکیج شما رابطه مستقیم با سرویس سالیانه ای دارد که توسط نمایندگی خدمات پس از فروش انجام میشود. در نتیجه با یاد گرفتن مسائلی مانند شارژ منبع انبساط عمر پکیج را افزایش دهید. بهتر است همیشه لیست نمایندگی  پکیج بوتان در فردیس و ایران رادیاتور را نزد خود داشته باشید و اول فصل پاییز نسبت به سرویس پکیج خود اقدام کنید.

آموزش سرویس پکیج: راه اندازی مجدد پکیج

 شیر پر کن را باز کنید تا فشار داخل مدار به یک تا یک و نیم بار برسد. همه اتصالات را چک کنید تا جایی نشتی نداشته باشد.  اگر جایی نشتی دیدید دوباره فشار مدار را به صفر برسانید و اتصالات را محکم کنید تا نشتی از میان برود.

سپس شیر گاز را باز کنید و با یک مخلوط آب و مایع ظرفشویی و یک ابر، تمام اتصالات گاز را از نظر نشتی بررسی نمایید. این قسمت نیز از مهمترین قسمت های سرویس است. اگر بوی گاز میشنوید یا حتی یک درصد احتمال نشتی گاز میدهید حتما به نمایندگی پکیج بوتان فردیس یا نمایندگی پکیج ایران رادیاتور فردیس اطلاع دهید تا یک سرویسکار مجاز برای بازدید از محل اعزام شود. این قسمت حساس است و ممکن است با جان خود و عزیزانتان بازی کنید.

حالا نوبت به روشن کردن دستگاه میرسد، پکیج را به برق متصل کنید. دستگاه را روی حداکثر گرمای شوفاژ قرار دهید. مطمئن شوید رادیاتور ها هوا ندارند و شیر رادیاتور ها باز است. به شعله نگاه کنید و اگر نیاز به تنظیم شعله است، شعله را تنظیم نمایید.

مراحل بالا به شما کمک میکند که خودتان پکیج خانه را سرویس کنید. اما باز هم این نکته را بیان میکنیم: سرویس پکیج نیاز به دانش تخصصی دارد، اگر تا به حال کار فنی نکرده اید، بهتر است سرویس پکیج توسط افراد مجرب انجام پذیرد.

شما میتوانید با تماس با فردیس تاسیسات، مشکل دستگاه پکیج خود را عنوان کنید. برای پکیج شما، از نمایندگی همان شرکت یک سرویسکار معرفی میشود. به این ترتیب اگر نیاز به سرویس پکیج ایران رادیاتور دارید، یک نماینده از نمایندگی پکیج ایران رادیاتور فردیس اعزام میشود و اگر نیاز به تعمیر پکیج بوتان در فردیس دارید، یک تعمیرکار مجاز از بوتان فردیس عازم محل شما میشود.

علاوه بر این، میتوانید با پر کردن فرم سفارش نصاب و تعمیرکار مجاز، یک تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور یا بوتان استخدام نمایید. سرویسکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و برای تعمیر پکیج شما بدون فوت وقت راهی میشوند.

آموزش سرویس پکیج : بازدید دودکش

در این مرحله باید مانند یک پزشک، دودکش پکیج را متلاشی کنید و مجددا نصب نمایید. با گذشت زمان، دودکش پکیج دچار خوردگی میشود و نیاز به تعویض پیدا میکند. باید با دقت فراوان به دودکش نگاه کنید و مطمئن شوید جایی ترک نداشته باشد. این یکی از مهم ترین قسمت های سرویس و نگهداری پکیج است چرا که خرابی دودکش هر ساله جان بسیاری از هموطنان را میگیرد و یک دلیل آن، سهل انگاری است.

بعد از تعویض قطعات دودکش و اطمینان از سالم بودن، دودکش پکیج را نصب کنید. به بالای پشت بام بروید و مطمئن شوید که کلاهک دودکش وجود دارد. بعد از راه اندازی دستگاه مجددا به بالا بروید و مطمئن شوید که دود حاصل از احتراق، به بیرون هدایت میشود.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: